For at få den bedst mulige start med PraksisIntra, anbefaler vi, at I køber en "Godt i gang med PraksisIntra" dag. Dagen består af 4 timer hos jer, hvor en PraksisIntra konsulent sidder sammen med én eller to medarbejder(e) fra jer og indtaster de grundlæggende informationer om jeres klinik og medarbejdere. Undervejs i forløbet får jeres medarbejder et godt indblik i PraksisIntra og de funktioner det tilbyder.

DET SÆTTER VI OP:

  • Personale oprettes
  • Arbejdstider og fridage registeres for
    personalet
  • Ferieregnskab sættes op
  • Personalet vælges til fraværsregistrering
  • Telefonbogen påbegyndes
  • Linkbogen påbegyndes
  • Kalenderen gennemgås
  • Filarkivet påbegyndes

DET SKAL I HAVE KLAR:

  • Personaleoplysninger: Lægerne og medarbejderne skal hver have udfyld skemaet med deres informationer.
  • Dato og evt. dagsorden for kommende personalemøder.
  • Telefonliste med jeres vigtigste telefonnumre og
    interne lokalnumre.
  • Liste med links til hjemmesider i bruger ofte.
  • Eventuelt et par kommende arrangementer som sommerfest, personalearrangement eller julefrokost.
  • Hvis i har nogle filer eller dokumenter, som i ofte bruger, så hav dem klar.
  • Digitale portrætfotos af medarbejderne (Vi tilbyder også professionelt portrætfoto mod merpris).

I løbet af dagen, vil medarbejderen få en god gennemgang af hele PraksisIntra og blive fortrolig med mange af de funktionaliteter som det tilbyder. Vi anbefaler, at PraksisIntra er sat op med en del grundlæggende information, inden det præsenteres bredt i Praksis. Det er vores erfaring, at tiltaget på den måde modtaget bedst, da personalet kan bruge det til noget allerede fra dag 1. Når dette forløb er overstået, vil PraksisIntra være næsten klar til præsentation.

Dagen koster 2.500,- inkl. moms. og indeholder transport samt 4 timers arbejde hos jer.

Kontakt os for at booke et møde, og du vil få tilsendt materiale i skal bruge til foreberedelse.

Webdesign og CMS af Dudal Webdesign | PraksisIntra er en del af Intranetløsningen Intras